Programare

Profilaxie orala de calitate

Proceduri de profilaxie orala moderna

Dinti stralucitor de sanatosi

Profilaxia orală este motorul stomatologiei moderne.

De ce este importantă profilaxia orală

Profilaxia dentara este ramura medicinei dentare care se ocupă cu prevenirea apariției afecțiunilor dentare.

Prevenirea afecțiunilor este o misiune importantă a medicinei dentare moderne. În prezent, toate ramurile medicinei se axează pe metodele de prevenție și diagnosticare precoce, pentru scăderea numărului de îmbolnăviri și pentru evitarea complicațiilor.

În stomatologie, vizitele regulate la stomatolog sunt necesare de minim 2 ori pe an.

În cadrul acestora se depistează cariile incipiente, parodontoza sau alte afecțiuni ale cavitații orale.

O igienă dentară bună este echivalentă cu o viață sănătoasă. Orice se consumă trece prin gură, iar dacă gura conține bacterii de fiecare dată când se mănâncă, atunci acestea sunt introduse în corp, organismul devine mai puțin sănătos.

A menține o igienă dentară bună este unul dintre cele mai importante lucruri pe care trebuie să le facă fiecare persoană.

Dinții sănătoși nu reprezintă doar a arăta și a te simți bine, ci și a vorbi cursiv. Îngrijirea preventivă zilnică include periajul și folosirea atei dentare, aceste obiceiuri prevenind afecțiuni, dureri și cheltuieli majore.

In Clinica Stomatologică Lyrdent, beneficiezi de următoarele servicii de profilaxie:

• Informare și educare pentru sănătate orală.

Medicii noștri stomatologi te vor ajuta să înveți:

- Tehnicile unei igiene sănătoase;

- Care sunt zonele care cer mai multă atenție la periaj și la folosirea aței dentare;

- Modul de utilizare corectă a apei de gură;

- Modul de întreținere a lucrărilor protetice fixe și mobile.

• Evaluare clinică completă, în cadrul consultației.

Aceasta va fi efectuată de către medicul stomatolog asistat de tehnologia camerei intraorale, precum și prin studierea istoricului tău medical și interpretarea radiografiilor.

Un diagnostic corect este singurul punct de plecare pentru un tratament corect.

• Fluorizare dentară, prin utilizarea de gutiere speciale, profesionale.

Fluorizarea previne apariția cariilor, prin remineralizarea smalțului demineralizat sub acțiunea acizilor din placa bacteriană.

Această procedură se efectuează după fiecare periaj profesional sau detartraj.

• Sigilarea șanțurilor și fosetelor.

Se recomandă atât copiilor, cât și adulților, ca metodă de prevenire a carierii dinților.

Regula de aplicare este ca dintele să fie perfect sănătos, neafectat vreodată de carii.

Materialul de sigilare se aplică în strat foarte subțire în șanțurile și fosetele dentare, zone dificil de curățat, unde se acumulează resturi alimentare și  care sunt deci expuse unui pericol mai mare de apariție a cariilor.

Profilaxia afecțiunilor parodontale, prin detartraj cu ultrasunete și periaj profesional Air-flow.

Medicul dentist utilizează aceste dispozitive speciale pentru a îndepărta tartrul dentar.

Profilaxia orală este esențială nu numai pentru menținerea unei danturi sănătoase dar este, de asemenea, utilizată pentru a trata etapele timpurii ale bolii parodontale.

Fără vizite regulate la stomatolog, tartrul se poate forma sub gingie. Acest lucru, în cele din urmă poate duce la dezvoltarea unor afecțiuni parodontale, care netratate, pot duce la pierderea dinților.

Stadiile avansate ale afecțiunilor subgingivale pot permite bacteriilor din gură să pătrundă în fluxul sanguin și să afecteze alte organe.

Detartraj cu ultrasunete Lyrdent Orhideea

Profilaxia orală este, fără îndoială, una dintre cele mai bune investiții pe care o poți face pentru sănătatea ta!

Programează-te chiar acum pentru o consultație în cadrul clinicii Lyrdent Orhideea.

Completează formularul și te vom contacta pentru a stabili detaliile programării.

Best of the best!!! Great team, great doctors, great results!!! Thank you so much!!!!!!!

Mary Oprescu